آبیاتی : بیست سال است که این حرکت خطا نیست

میلان با حساب 2-0 از سد سلتیک حریفش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گذشت اما یک صحنه ی عجیب در طول بازی رخ داد.

چهارشنبه شب دو تیم میلان و سلتیک از هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو به جدال هم رفتند  . روسونری در نهایت موفق شد به لطف گل های زاپاتا و مونتاری به یک پیروزی شیرین خانگی برسد.اما در طول مسابقه داور به سود سلتیک در محوطه جریمه میلان خطایی عجیب گرفت که شاید کمتر کسی این روزها در فوتبال مدرن آن را خطا بنامد.

مونتاری شوت حریف رادفع کرد و به دنبال آن آبیاتی توپ را با دست لمس کرد که به اعتقاد داور این یک خطا به سود سلتیک محسوب شد و روی همین صحنه چیزی نمانده بود سلتیک به گل نخست بازی برسد.

به نقل از ac-milan.ir-آبیاتی در رابطه با خطای درون محوطه ی جریمه گفت :" بیست سالی می شود که این کار را می کنم و هیچ وقت نمی دانستم که این حرکت خطاست.فکر نمی کنم که این حرکت کنترل توپ باشد. چند بار پیش آمده است که یک بازیکن شوت را مهار کند و دروازه بان توپ را در برگشت جمع کند ؟! با این حال..."

در جریان این بازی ، بار دیگر میلان در لحظات پایانی به گل رسید و نتیجه ی بازی را تغییر داد:" ما بازی خوبی انجام دادیم و این بازی برای ما ساده نبود. بازیکنان تیم حریف به خوبی در حمله شرکت می کردند. اما ما هم به خوبی دفاع کردیم و اجازه ی ایجاد موقعیت گل به آن ها ندادیم. البته می دانستیم در این بازی دیر یا زود به گل می رسیم. مهم بود که این بازی را با برد پشت سر بگذاریم."

آبیاتی در پایان گفت:"نگران موضوع خاصی نیستم. چرا که این بهترین حالت ممکن است. ممکن است که چند اشتباهی انجام داده باشیم ؛ اما موقعیت های زیادی داشتیم. وقتی که توپ را از دست می دادیم برای پس گرفتنش  تلاش می کردیم و این همان چیزی است که باید باشد."